Am văzut că a scris Alex despre Volta, un modul de street football care va fi lansat odată cu FIFA 20, pe 27 septembrie anul acesta. Nu sunt un mare fan, am jucat câteva jocuri FIFA însă mai mut pe PC decât pe PlayStation, însă îmi place să urmăresc evoluțiile anumitor jocuri în timp, iar FIFA este unul dintre brandurile de top din gaming, cu o istorie de 26 de ani, în jur de 30 de titluri lansate, vânzări pe măsură, recorduri Guinness și multe altele despre care putem vorbi zile întregi.
În trailer (îl găsiți tot la Alex pe blog), EA Sports încearcă să ne introducă în film, însă e destul de zgârcită în ceea ce privește secvențe din joc. Oricum, din punctul meu de vedere trailerele EA Sports nu au depășit niciodată așteptările, ci dimpotrivă (ce diplomat sunt :P), prin urmare cred că Volta va arăta superb, fiind, totuși, o variantă 7-years later de îmbunătățită la FIFA Street (PlayStation 3) – wiki / gameplay trailer.
La shootere, maximul de realism (tactic + grafic) anul acesta îl va avea Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint, pe care Ubisoft îl va lansa pe 4 octombrie, cu o Beta disponibilă (celor care l-au precomandat) în intervalul 5-9 septembrie. Aveți mai jos un video cu gameplay real, căci Ubisoft e genul de companie care comunică mult și te pregătește cu luni bune înainte de lansare (multe caractere, detalii, moduri, etc) , iar acest lucru se vede și în preț, Breakpoint fiind în topul celor mai scumpe jocuri pentru PlayStation 4 (down payment, gen).
Breakpoint este continuarea poveștii din Ghost Recon Wildlands (2017), joc ce a marcat trecerea de la un realism tactic pur (gen ARMA 3 – PC only), la un gameplay tactic mult mai cinematic, cu o grafică foarte realistă, de la formele de relief, până la detalii ale armelor pe care le poți folosi în luptă, la care se adaugă un open world incredibil, însoțit inclusiv de elemente climatice.
Dacă vă uitați și pe clipuri din Wildlands, veți observa că Breakpoint e cu mult peste, de la grafică, până la elemente cinematice despre care povesteam mai sus, precum mișcarea pe care o face personajul rănit când se bandajează. În Wildlands nu exista treaba asta, apărea doar în PVP, însă caracterul stă pur si simplu în fața unei cutii, pentru 2-3 secunde pentru a se încarca cu viață. Și sunt multe detalii dacă aveți răbdare la clipul de mai sus. Este destul de generos.
Abia-l aștept. 🙂