Titlu din folclorul contemporan. 🙂
Probabil ați observat pe Facebook faptul că Revolut a început o nouă campanie de bonusare a clienților existenți care promovează serviciul financiar și aduc alți clienți în sistem prin intermediul unor linkuri unice asemănătoare cu acesta.
Revolut is way better with friends. You can send and request money from each other for free, attach funny GIFs, split the bill at restaurants and, if you’re planning a cheeky holiday together, spend abroad with a great exchange rate.
Give your friends a free card and 50 RON by inviting them to Revolut. You’ll get 50 RON after they’ve verified their identity, topped up their account via bank transfer or card and ordered a physical Revolut card.
Head to the `Dashboard` tab and tap on `Invite` to invite your friends via the Revolut app.
Un pic mai bine de 10 euro per lead.
Nu sună rău deloc.
20+ euro cheltuiți per client.
Mi se pare că cei de la Revolut sunt destul de stăpâni pe și convinși că au un produs bun.
Și mi-am adus aminte de un articol al lui Radu, după prima campanie Revolut de acest gen, când pe Facebook au apărut pagini “false” Revolut care promovează link-uri unice de înregistrare cu prezentarea ofertei cu tot (pe pași), lucru care, afirma Radu, strică brandul serviciului financiar.
Oare strică brandul? Ce înseamnă asta, de fapt? Eu, client Revolut, o să am altă părere despre serviciu dacă văd paginile respective? O să renunț să-l mai folosesc? Acest nou val de clienți va strâmba din nas unui serviciu ce îți dă un cont bancar, îți trimite acasă un card în maxim 3-4 zile și îți dă și o pizza mare cu blat pufos și o cola cadou?
Răspunsul oficialilor Revolut de la Radu de pe blog mi s-a părut unul corect corect. Orice om de PR ar fi răspuns la fel, doar că eu mă îndoiesc că se ia realmente vreo măsură. Paginile respective educă la fel de mult pe cât promovează. Iar Revolut e o companie de fintech, sunt oameni care lucrează cu cifre și, spun zvonurile, mai puțin cu oamenii.
Sunt convins că Revolut a luat în calcul faptul că vor exista medii în care serviciul se va promova singur la nivelul respectiv. Asta a fost și ideea acelui bonus, oferit în acel mod. Nu cred că au fost surprinși, inventând roata, că se și învârte. Sunt oameni la care nu ai fi ajuns altfel. Își strică Revolut brandul, ori începe să smile and wave mainstream-ului?
Mai ține cineva minte asta? Căci nu era despre niște pagini false, iar brandul e bine merci. Mhm.