Eliza Rogalski despre eMAG și spotul despre libertate

Posted by

Eliza Rogalski, Founding Partner la Rogalski Damaschin Public Relations, a scris în seara aceasta pe Facebook despre campania de brand a eMAG-ului. Am scos doar un paragraf, continuarea este aici.

Consumul – si libertatea lui – este un concept economic in primul rand. Libertatea este un concept social. Nu poti sa pui semnul egal intre ele si sa pretinzi ca oamenii lucizi sa nu se intrebe, “oare ce-a vrut filozoful sa spuna?”.

Trăim vremuri subțiri, doamnelor și domnilor. Vremuri în care se încearcă diluarea sensului cuvintelor și accesarea cu orice preț a emoțiilor consumatorului, fără nicio responsabilitate în acest sens.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s