Pe 12 februarie a început Anul Nou Chinezesc, care stă sub semnul Bivolului Alb de Metal. Cu această ocazie, Instagram a lansat o serie de stickere, filtre și story-uri colective care să celebreze acest eveniment.
Ce este interesant și poate fi o metodă bună de evidențiere a unui brand sau chiar a contului personal este că toate story-urile care includ un sticker cu simbolul Anului Nou Lunar vor fi centralizate într-un story colectiv care va fi afișat în top, pentru o vizibilitate mai mare.
Astfel, dacă folosești un sticker tematic, cu Anul Nou Chinezesc, în story-urile tale, acestea vor putea fi văzute de toți urmăritorii tăi care deschid colecția de stories „Year of the Ox” și este o șansă în plus să te evidențiezi.
De ce este mai probabil ca urmăritorii să vadă story-urile din această colecție și nu story-urile tale generale? Deoarece colecția „Year of the Ox” este amplasată în top stories, astfel că este văzută încă de cum deschizi pagina, iar story-urile tale pot fi puse mult mai în spate și utilizatorii vor trebui să dea multe swipe-uri până să ajungă la story-urile tale, asta dacă mai ajung până acolo.
Colecție stories colective „Year of the Ox”
Anul Nou Lunar este o sărbătoare foarte importantă pentru populația chinezească însă, din cauza restricțiilor datorate COVID-19, aceasta se sărbătorește în condiții mult mai restrânse, așa că Instagram încearcă să conecteze lumea într-un mod digital, cât mai creativ.
Tu ai încercat noile features cu „Year of the Ox”?
* photo by Macau Photo Agency on Unsplash