Influencer Marketing este o zonă în care m-am implicat, de ambele părți ale unui contract, încă din 2007, de la prima campanie cu influenceri din România, în calitate de blogger. Am scris pe blogurile personale, ori pe care le-am fondat, dar și pe alte publicații. Am organizat evenimente (offline, la Orange Concept Store, dar și online, pe Facebook LIVE – 🎥 S01 + 🎥 S02 – și Clubhouse – #noua) și am și participat ca speaker la câteva dintre cele mai importante din industrie.
Este, din punctul meu de vedere, cea mai fast-changing și efervescentă zonă din marcomm-ul autohton, cu rele și cu bune, cu oameni mari și oameni cu orgolii mari, în care am avut onoarea să și co-semnez, pe finalul anului trecut, un cod de bune practici lansat de IAB România în parteneriat cu 2Performant, iar anul acesta la World of Digital Summmit am avut plăcerea de a vorbi despre trenduri, despre viitorul pe care-l trăim de fapt, parțial, chair și în prezent, în România.
Persponal, am pariat pe 4 trenduri, iar astăzi vă anunț că începe să se contureze unul dintre ele, cel despre care povesteam că mi se pare cel mai interesant și pe care Amazon și Aliexpress îl joacă în early stage de ceva vreme bună deja. Vorbim despre Live Stream Shopping, dar și despre o soluție românească, Oveit, despre care puteți citi în detaliu pe blogul GPeC, care-l titrează ca fiind un fenomen care impactează tot mai mult industria de e-commerce.
Start?!
Pe 23 aprilie, la ora 19:30, Cabral Ibacka și Cătălin Neamțu vor participa la primul Live Stream Shopping din România, orchestrat de Samsung. Va fi un show amuzant, în care cele două vedete ProTV ne vor face cunoștință cu produsele vedetă actuale de la Samsung: televizorul The Frame, aspiratorul Samsung Jet, televizorul Neo Qled, Air Purifier, Galaxy Watch 3, Galaxy Tab S7+ și Galaxy S21 Ultra 5G.
Transmisiunea live va avea loc pe site-ul ProTV – liveshopping.protv.ro, adresă la care veți puteți găsi mai multe detalii, dar și playerul care va găzdui acțiunea și în care veți descoperi o (mică) parte din ceea ce poate face soluția Oveit (contact direct aveți pe LinkedIn). Va dura până pe 25 aprilie, întreg weekend-ul, perioadă în care produsele vor putea fi cumpărate de pe samsung.com și tind să cred că vor fi la ofertă.
Can’t wait! La fel de bine cum abia aștept primul magazin online din România care se va arunca pe trenduri și va face și altceva în afară de performance media și affiliate marketing, folosind o soluție care, cel puțin teoretic, le poate cuprinde atât cele două servicii de marketing, însă și influencer marketing.
🎩, Samsung, ProTV & Oveit!