Later edit:
Aproape 30h mai târziu, după ce s-a inflamat (relativ) tot internetul, iar românii au declarat că nu vor mai folosi ever produsele companiei (sanchi), a venit, așa cum bănuiam-speram și în articolul inițial, the reveal! Ce-l definește pe bărbat? Barba? Mustața? Calul alb?
Și nu cred că e vreo fâsâială ca la Burger King. Este stilul amuzant Old Spice, trebuie să recunoaștem asta, care, cel mai probabil, încearcă o întinerire a consumatorului, pe niște atribute la care millenials nu pot relaționa. Au alte experiențe, nu sunt sensibili ca gen z.
End of later edit.
Imaginea inițială cover a articolului era cu postarea de ieri:
Nu cred că este neapărat cineva care nu a prins această postare din imaginea de mai sus, deși în primele 12 ore de la publicare a înregistrat 2.5k likes, 2k comentarii și aproape 180 de shares. On a serious note, nu cred că există a serious note, unless… Old Spice Romania vine cu vreun reveal de excepție, de la care sper să nu fie vreo fâsâială ca cea de la Burger King UK de 8 martie.
Cred că, cel mai probabil, postarea ar fi avut cu totul alt efect dacă o făcea Andrei Șelaru pe pagina lui (cel mai probabil nu mai era loc, biscuiții Poieni fiind all over the place), așa nu a făcut decât să ofere o ultimă zi de vacanță memorablă (aproape) întregilor industrii de marcom și publicitate digitală din România, dar să nu ne limităm doar la acestea. 🙂
Cum observa Alex, pe internetul românesc unii sunt cu facturile, alții cu glumele, însă ideea e că dacă Andrei a plecat în ianuarie al celui de-al doilea an de pandemie din businessul cu biscuiți, iar 1 mai l-a prins bărbat adevărat purtând un zâmbet plin de candoare și geacă de piele, prin toamnă să nu vă surprindă dacă o să-l auzim fluierând melodios farmacia inimii tale.
PS. Totuși, cred că putem încerca on a serious note.
Și postarea Old Spice Romania.