Descarca Clubhouse pentru Android si informeaza-te despre invitatii, roomuri, audienta, masurare, aplicatii si cluburi

Posted by

Download sau pre-înscrie-te: link Google Play.

Clubhouse se înscrie, astfel, într-un club destul de select de aplicații care s-au lansat pe iOS / iPhone, cum ar fi Instagram, ori Snapchat, urmând ca apropierea de utilizatorii posesori de telefoane inteligente cu Android să se facă după cel puțin un an de la lansare. Aplicația va fi disponibilă în următoarele zile/săptămâni, însă nu veți scăpa de necesitatea unei invitații.

👋 30 de invitații în Clubhouse

Pe acest link sunt 30 de invitații în Clubhouse, oferite prin intermediul clubului CeFaci Online, primul club românesc de pe Clubhouse, pentru care cei care au iPhone / Android și vor să sară peste waiting list. Automat veți fi înscriși și în CeFaci Online, un club de marketing și comunicare digitală cu 0 bullshit, dar după ce intrați pe Clubhouse puteți ieși din club oricând doriți asta. 🙂

Pentru cei care vor intra acum pe Clubhouse de pe terminalele cu Android, valabil totuși și pentru cei care încă nu s-au pus la punct cu noua rețea socială, recomand câteva articole pe care le-am scris în ultimele luni în care am testat-o pe toate părțile. Găsiți câteva zeci de articole pe tagul Clubhouse, ori rezumatele câtorva evenimente pe care le-am organizat pe Clubhouse despre #WorkFromHome și #InfluencerMarketing.

Mult succes, utilizatori de Android! Say Hi! 👋 – https://clubber.one/@costinro

Vă las cu cele câteva cuvinte pe care Paul Rohan, unul dintre cei doi fondatori Clubhouse, le-a publicat în această seară pe blogul rețelei sociale, recunoscând, printre altele, și faptul că au avut ceva probleme tehnice, dar au preferat să construiască pentru început  o fundație sănătoasă, înainte să dezvolte funcționalități noi și să se bucure de un succes care ar fi putut fi de scurtă durată.

We’ve always taken a measured approach to growth, keeping the team small, building in public, and getting feedback from the community along the way. When you scale communities too quickly, things can break. So we started Clubhouse on a single platform and have expanded gradually through an invite model.

Earlier this year, Clubhouse started growing very quickly, as people all over the world began inviting their friends faster than we had ever expected. This had its downsides, as the load stressed our systems—causing widespread server outages and notification failures, and surpassing the limits of our early discovery algorithms.

It made us shift our focus to hiring, fixing, and company building, rather than the community meetups and product features that we normally like to focus on. It was an important time of investment, which we think will help us serve the community much better in the long run.

 

One comment

Lasă un comentariu:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s