Facebook a anunțat, printr-un tweet, că testează o nouă modalitate de a promova, într-un mod cât mai informat, distribuirea articolelor de știri. Dacă vei vrea să distribui un articol pe care nu l-ai deschis, îți va fi afișat un mesaj care încurajează, mai întâi, citirea articolului, apoi distribuirea acestuia.
Starting today, we’re testing a way to promote more informed sharing of news articles. If you go to share a news article link you haven’t opened, we’ll show a prompt encouraging you to open it and read it, before sharing it with others. pic.twitter.com/brlMnlg6Qg
— Facebook Newsroom (@fbnewsroom) May 10, 2021
https://platform.twitter.com/widgets.js
Good news, însă oamenii nu au ezitat să menționeze și faptul că Twitter a lansat un feature identic, în urmă cu aproximativ un an, în iunie 2020. Twitter îndemna utilizatorii să citească articolul înainte să îi dea Retweet. După trei luni de la lansarea feature-ului, au revenit și cu rezultatele obține în urma testării acestei opțiuni și anume:
- Mai multe articole citite: utilizatorii deschid articolele cu 40% mai des, după vederea notificării;
- Mai multe Tweet-uri informate: numărul persoanelor care deschid articolele înainte de Retweet a crescut cu 33%;
- Unii utilizatori nu au mai dat Retweet anumitor articole, după ce au citit articolul, în urma vederii notificării.
📰 More reading – people open articles 40% more often after seeing the prompt
📰 More informed Tweeting – people opening articles before RTing increased by 33%
📰 Some people didn’t end up RTing after opening the article – which is fine! Some Tweets are
best left in drafts 😏— Twitter Comms (@TwitterComms) September 24, 2020
https://platform.twitter.com/widgets.js
* photo by Oleg Magni on Unsplash