Adelina Oprea (LinkedIn), fonder @ Champaigns, agenție de ecommerce dedicată sectorului fashion, a anunțat în urmă cu o săptămână, pe LinkedIn, înainte ca TikTok România să lanseze TikTok for Business în România, rezultatele unei campanii TikTok Ads pentru unul dintre clienții agenției. Tind să cred că sunt primele din România, cel puțin primele oferite public.
Cum era de asteptat in aceasta perioada de testare am obtinut si CPA-uri mai mici pe anumite formate si creative asa ca focusul nostru este in acest moment sa lucram destul de mult la calitatea continutului deoarece algoritmul TikTok distribuie videourile in functie de numarul de interactiuni (like, share, comment).
In perioada urmatoare vom testa mai mult, pe mai multe proiecte, si vom lucra la scaderea costurilor de achizitie asa ca revenim curand cu date noi.
Adelina Oprea, founder @ Champaigns
Bugetul cheltuit a fost de 2,872 lei, iar cei 8500 de vizitatori aduși pe landing page de campaniile prin TikTok Ads au generat 59 comenzi cu un CPA (Cost per Action) de 48.68 lei și purchase value de 9,881 lei. Discutam de un trafic ieftin, cu un cost per user nou de doar 0.33 lei si o rata de conversie de 0.6%, a dăugat Adelina postării. Iată și un screenshot din Google Analytics.
* photo by Solen Feyissa on Unsplash