Top 100 cele mai valoroase branduri la nivel global 2021 | Kantar BrandZ

Posted by

Săptămâna asta, Xiaomi a anunțat faptul că s-a clasat pe locul 70 în Top 100 Kantar BrandZ al Celor mai Valoroase Branduri Globale în 2021, o ascensiune de 11 locuri față de anul trecut, cu o valoare a brandului de 24.8 miliarde USD (o creștere anuală de 50 de procente).

Curios, am căutat să văd care au fost totuși cele 100 de branduri din acest top și am găsit infograficul de mai jos. Mai multe detalii găsiți aici.

Altfel, nu ai cum să nu remarci ploaia de companii de tehnologie. Iar dacă ne uităm la top 20, de exemplu, am putea traduce că bem Cola, mâncăm de la McDonald’s, ne îmbrăcăm de la Nike, ne facem cumpărăturile online, petrecem timp pe rețelele sociale și avem un smartphone în buzunar.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s