Anul trecut, în octombrie, IAB România a lansat acest Cod de Bune Practici în Influencer Marketing. E un document de aproape 100 de pagini care te poate ajuta să îți poți face o imagine destul de clară a jucătorilor, procedurilor, termenilor și chiar și a legislației din această industrie prezentă (oficial) în România din 2007, când au avut loc primele campanii cu bloggeri.
În această toamnă, la un an distanță de la lansarea codului și alături de peste 30 de parteneri din industrie, agenții, platforme, case de talente, publisheri, organizații, branduri și giganți precum TikTok și Google, IAB România va lansa un program de Certificare în Influencer Marketing, dedicat influencerilor și creatorilor de conținut de la noi, program în care sunt implicat ca Project Manager.
Astfel, din toamnă, influencerii și creatorii de conținut care vor să fie certificați de către IAB România vor putea da un examen online care va cuprinde întrebări din cadrul Codului de Bune Practici în Influencer Marketing, pentru a oferi companiilor și agențiilor o bază de profesioniști pe care se pot baza în campaniile de marketing și comunicare.
Detalii în presă.
* photo by Nick Morrison on Unsplash
One comment