AdBlocking în România (2017)

Astăzi, Tailwind România a remis un comunicat de presă prin care anunță lansarea celei de-a doua ediții a studiului AdBlocking în România. Studiul se poate descărca gratuit de aici.

Două lucruri vreau să subliniez pe tema asta.

Procentul utilizatorilor de programe de blocare a publicității online în România a crescut în ultimul an cu peste 100%, de la 13.9 la 29.26%. Mult. Însă nu e în totalitate industria de vină.

Principalele cauze ce au determinat această creștere sunt, în principiu, bannerele afișate în timpul sau înaintea vizionării de conținut video online, iar aici intră site-urile pirat, însă și Youtube.

Și bannerele evervante de pe site-urile de știri.

Iar aici gândiți-vă la toate reclamele care acoperă conținutul, al căror sunet pornește automat, ori cele care plutesc dintr-o parte în alta a site-ului.

Tu ai instalat un program de tip adblock?

Comentarii prin Facebook

comentarii

Published by Costin

Mai multe despre mine in pagina "Despre mine"! Multumesc!

2 comments on “AdBlocking în România (2017)”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *