AdBlocking în România (2017)

Astăzi, Tailwind România a remis un comunicat de presă prin care anunță lansarea celei de-a doua ediții a studiului AdBlocking în România. Studiul se poate descărca gratuit de aici.

Două lucruri vreau să subliniez pe tema asta.

Procentul utilizatorilor de programe de blocare a publicității online în România a crescut în ultimul an cu peste 100%, de la 13.9 la 29.26%. Mult. Însă nu e în totalitate industria de vină.

Principalele cauze ce au determinat această creștere sunt, în principiu, bannerele afișate în timpul sau înaintea vizionării de conținut video online, iar aici intră site-urile pirat, însă și Youtube.

Și bannerele evervante de pe site-urile de știri.

Iar aici gândiți-vă la toate reclamele care acoperă conținutul, al căror sunet pornește automat, ori cele care plutesc dintr-o parte în alta a site-ului.

Tu ai instalat un program de tip adblock?

0 Nicio apreciere

Comentarii prin Facebook

comentarii

3 Comments

  1. Am adblock, insa pe youtube e dezactivat.

  2. Eu am instalat Adblock-ul de cand vedeam aceeasi reclama care ma urmarea pe toate video-urile de YT si deja ma enerva la culme. E activat doar pe cateva site-uri care iti imping bannere din toate colturile paginii de numai stii ce se intampla, cel mai bun exemplu ar fi toate site-urile ziarelor romanesti. Sunt insurportabile.

Leave a Comment