• Share on Google+

Ca o scurtă introducere în subiect, sunt client Vodafone de când mă știu cu mobil (și să tot fie vreo 20 de ani de atunci), cu doar doi-trei ani de abonament și vreun an de cartelă de rătăcire pe la Orange. Nu am nimic personal cu vreun operator, primul meu număr de telefon a fost de la Orange (se numea Dialog), însă, cumva, mi-a plăcut mai mult și m-am simțit mai aproape de brandul Vodafone.

Doar că la capitolul fidelizare, nu știu la alții cum este, însă la ai mei e dezastru.

Prima dată când am fost abordat, am plecat direct la o Panteră de la Orange, model hibrid, generație nouă, o corcitura de abonament-cartela despre care nici serviciul de client service nu fusese informat corect și/sau complet, motiv pentru care abia am așteptat ultimele 2-3 luni să mă portez înapoi la Vodafone.

Acum vreo două luni, am decis să trec pe cartelă, deoarece nevoile mele se numără în bandă și trafic. Am nevoie de GB si de 4G. Voce, sms și alte nelimitățuri din seria asta nu ma mai interesează. Aproape că nici nu mai folosesc serviciile de sms, ori de voce.

Iar pe cartelă, cum, de fapt, am și scris acum ceva ani (2011!), ofertele sunt mult mai bune, cel putin pentru ce mă interesează pe mine.

Să trec pe cartelă, îmi zic.

Sun la serviciul clienti, îmi răspunde Andreea, o fac să înțeleagă că doresc rezilierea contractului, mă informează că mă va căuta cineva în termen de 10 zile, la revedere, mulțumim. Bun. Se întâmplă să mă caute, nu neapărat în 10 zile, însă cine stă să numere, mi se spune că 10GB + 1GB bonus, sau ceva de genul, ca 4x lei, toate bune și îmi trimite pe email contractul.

A doua zi primesc sms. Bam. Mi-a tăiat roamingul. Upercut.

Intru pe email, deschid documentul, bam a doua oară, am simțit un croșeu de dreapta și am început să enumăr toți membri familiilor celor care au decis sa scoată TOATE paragrafele din secțiunea “Informații despre servicii și produse” din contractele în format PDF. Cred că din grabă i-am pomenit și pe ai celor de la legal, îmi cer scuze. Nu cred că au nicio legătură cu site-ul. 🙂 Oricum, e bine că la capitolul CSR stăm bine. E old-fashion faza cu nu mai printa, salvăm copacii. Acum salvăm și 2-3 biți. Aici s-a ajuns. Te-ai fi gândit vreodată?

Doar că nu m-am oprit aici, deoarece mi-am dat seama că, cel mai probabil, bucata cu roamingul este foarte posibil să nu fi înțeles-o eu cum trebuie, însă, ghici ce. Ca să mă dumiresc, va trebui să trec întâi de Andreea! Încă 10 zile. Îmi era mai repede să mă duc pe jos până la Sibiu pentru a rezilia contractul! Aș fi mancat și un gulaș de la mama lui, Andreea.

Scriu pe Facebook, se aprind becurile roșii în Charles de Gaulles, armata de social media intră in alertă, mă suna colega de mai sus care-mi spune că atunci când mi-a spus oferta am fost informat și despre roaming. Ok, zic. Nicio problemă, trec pe cartelă. Ok, treci. Peste două zile mă sună alt tip care mă întreabă dacă nu care cumva m-am răzgândit, căci are o ofertă, cea mai ofertă de pe piață. 6GB la 6-7 euro, sau ceva de genul.

Încă nu ma trecuseră pe cartelă-mi zic.

La abonamentul pe care-l aveam, plăteam 12€ (rar, de obicei săream de 20€) pentru 2GB pe cartelă și încă 10GB pe un router extern, pe care nu îl foloseam, ori îl foloseam foarte rar. Fusese tot o ofertă, evident. Ofertă, acum, ar fi fost ceva de genul 15GB la 10 euro, lucru pe care i l-am și comunicat tipului și nu ne-am mai înțeles din punctul ăsta, însă cert este că acum sunt pe cartelă.

Sau așa sper. 😀

Acum pot suna deși nu mai am deloc credit, am 32GB (Net folosesc, Net primesc, gen), însă nu pot trimite sms-uri, deși înțeleg că am 1000 de min/SMS-uri naționale. Pot suna, însă nu pot da SMS? Numai mîna Andreei poate fi, mi-a tăiat sms-urile drept pedeapsă.

Photo by Zach Meaney on Unsplash

0 likes
  • Telekom (fostă Cosmote), amendată pentru nerealizarea ori întârzierea portărilor – Costin
    Reply
    Author
    Telekom (fostă Cosmote), amendată pentru nerealizarea ori întârzierea portărilor – Costin

    […] is new… Nu știam că astfel de întâmplări, precum cea pe care am întîmpinat-o cu Vodafone, pot fi raportate la ANCOM. Pentru cine nu știe, ANCOM este autoritatea care se ocupă cu […]

  • Andrei
    Reply
    Author
    Andrei

    La capitolul fidelizare sunt varza.Bonus “priceperea “in comunicare a juniorilor de cont in zilele noastre e lamentabila.Nu mai zic de rapiditatea cu care raspund pentru ca aceasta… nu exista.Trebuie sa ii contactezi in mod repetat ca sa te bage in seama.E adevarat ca isi cer scuze si…o iau de la capat.

  • Nu EU !!!
    Reply
    Author
    Nu EU !!!

    S-o f*& !!!! Nu s-o evit… SA O F)(* !!!!