Instagram castiga batalia postarilor de brand in fata Facebook, Twitter și LinkedIn

Publicat de

Startup-ul românesc Planable, care oferă o soluţie de colaborare pentru echipele de social media, a lansat recent o analiză care arată că brandurile se îndepărtează de rețelele de socializare tradiționale, precum Facebook, Twitter și Linkedin, alegând preponderent Instagram drept rețeaua preferată pentru promovarea brandului.

Instagram a înregistrat o creștere de 58% a numărului de postări per utilizator comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, companiile demonstrând o preferință evidentă pentru folosirea Instagram pentru a comunica cu urmăritorii lor și pentru promovarea brand-ului.

De asemenea, numărul de story-uri per utilizator pe Instagram a crescut cu 10% în prima jumătate a anului acesta.

Pe de altă parte, Facebook a înregistrat o scădere de 16 procente a numărului de postări per utilizator, nefiind foarte greu de înțeles datorită, cel mai probabil, reach-ului limitat (💰), plus vibe-ul negativ al rețelei, Twitter o reducere de 21% (o rețea prezentă majoritar în USA, Japonia, India și UK)  iar LinkedIn o ușoară scădere de 2% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Din 2016 și până acum, Planable a ajuns să lucreze cu peste 9000 de echipe de social media din 87 de țări, printre care se numără branduri precum Hyundai, Christian Louboutin, Viber, ori United Nations. Ca notă suplimentară, Youtube nu se afă în analiza Planable datorită lipsei datelor, fiind integrați destul de recent în platformă.

* photo by Piotr Cichosz on Unsplash

Păstrăm legătura!? 🙌

🔔  Abonează-te la blog prin RSS, prin email (recomandat) introducând adresa în câmpul de mai jos, ori folosește clopoțelul din bula albastră de jos pentru ca browserul (Chrome?) să-ți trimită notificări când public un articol. iOS / Android / Windows / MacOS. Mulțumesc!

Lasă un comentariu: