• Share on Google+

Prin octombrie anul trecut am revenit, după ani buni, de la abonament la cartelă reîncârcabilă. Motivele și sistemul de fidelizare pe care eu îl găsesc total inutil pentru client le-am povestit aici, iar impresiile de la căldura primelor 2 luni le găsești aici. Nu am mai continuat să monitorizez cheltuielile lunare, deoarece nu am mai depășit niciodată acei 5 euro.

6 luni mai târziu și 150 de euro economisiți (bine, vorba vine) observația cea mai importantă este una singură. Cu o singură excepție, la început, când dezactivam conexiunea WiFi pentru a vedea cât de mult pot consuma, nu mi-am modificat deloc modalitatea de consum.

Ce voiam să-ți spun, de fapt.

Singura problemă pe care am avut-o lunile acestea a fost reîncărcarea cartelei. Din comoditate, am rămas de două ori în juma’ de an fără posibilitatea de a suna, ori a intra pe internet. Este o chestiune de obișnuință pe care nu am avut disponibilitatea să mi-o însușesc, prin urmare, în cele doua cazuri, am plătit a doua sau a treia zi (eram în București, WiFi peste tot unde merg).

Să fie asta singura problemă, mi-am spus. Până la urmă, ăsta-s eu. Sunt capabil să-mi rătăcesc cheile ținându-le în mână, nu o să mă bag în ședință pentru că nu am plătit 5 euro într-o seară și am amânat acest lucru pentru a doua zi.

Doar că azi a venit asta.

In campania speciala de Paste, Vodafone Romania lanseaza serviciul gratuit Oferta in avans, o premiera pe piata telecomunicatiilor, prin care utilizatorii de cartele preplatite au posibilitatea sa ramana conectati in retea si sa beneficieze de reactivarea ofertei existente, chiar daca nu au credit suficient pe cont. Vodafone Romania integreaza astfel in oferta pentru cartele o optiune disponibila, prin traditie, doar pentru abonatii serviciilor mobile.

Prin noul serviciu, atunci cand creditul utilizatorilor Cartelei Vodafone devine insuficient, oferta este reinnoita automat, acestia primind astfel un credit in avans care va fi scazut din urmatoarea reincarcare. Tot ce trebuie sa faca este sa reincarce in urmatoarele sapte zile, pentru a putea folosi in continuare beneficiile incluse in oferta.

(Încă) înțeleg ideea de abonament (mai mult din partea companiei telecom decât din cea a clientului), însă cred că toate lucrurile acestea nu mai au viață foarte lungă pentru utilizatorul de rând. Ar fi absurd la cât de repede se dezvoltă tehnologia.

Personal am renunțat aproape în totalitate la apelurile cu voce, singura legătură cu zona asta fiind pe partea de clienți și ceva rude. Nu am făcut-o intenționat, așa au funcționat lucrurile în bula mea, unde whatsapp și fb messenger îmi sunt îndeajuns.

PS. Serviciul se numește “Ofertă în avans”.

PPS. Am observat azi că mi-a dispărut opțiunea de 50GB. Nu-i mare bai, doar că nu înțeleg de ce, însă cum aplicația dă erori în zona de bonusuri (mai puțin când ar trebui să plătești unul, lol), mă simt obligat să revin pe tema asta. 🙂

Photo by Farhan Siddicq on Unsplash

0 likes
  • Ruxy
    Reply
    Author
    Ruxy

    Foarte buna optiunea asta “in avans”. De cate ori am ramas si eu fara posibilitatea de a mai apela pe cineva tot din comoditate, nici nu mai tin minte.. Chiar ma uimeste faptul ca ei continua sa-si indrepte atentia si catre cei fara abonament, avand in vedere ca aduc mai putine venituri in comparatie cu opusul lor.

  • Marcel
    Reply
    Author
    Marcel

    Cum faci sa pastrezi numarul de pe abonnament cand treci pe cartela?

    • Costin
      Reply
      Author
      Costin

      Le spui că vrei să păstrezi numărul pe cartelă.

  • Marcel
    Reply
    Author
    Marcel

    Thanks 🙂