Un brand care comunica pe Instagram despre muzica, leg(l)ume si aventuri :-)

Publicat de

Vineri a avut loc Webstock 2019 și, respectiv, Webstock Awards 2019, competiție ce ofera recunoaștere celor mai creative și inedite proiecte și campanii din online (inclusiv social media și mobile), realizate în România, în ultimul an. O ocazie numai bună să revăd oameni pe care nu-i mai văzusem de ani de zile deja. Îmi era dor. Bine, nu neapărat de toți. 🙂

De asemenea, a fost o ocazie de a analiza o parte dintre cele mai bune campanii de pe Instagram din ultimul an, jurizând câteva categorii la Webstock Awards 2019, printre care și The Best Use of Instagram, o categorie cu 21 de campanii înscrise de la un pic peste 15 companii. O categorie în care unul dintre branduri m-a câștigat prin umor și creativitate.

Păi uite și tu cum comunică o… salată!

Eisberg Music

🔗 Stories
🔗 Posts

//www.instagram.com/embed.js

Leglume

🔗 Legume cu personalitate
🔗 Fructe cu personalitate
🔗 Eisberg Canvas

//www.instagram.com/embed.js

Aventuri cu Fork și Spoon

🔗 Postări
🔗 Stories

Ce părere ai? 🙂

Păstrăm legătura!? 🙌

🔔  Abonează-te la blog prin RSS, prin email (recomandat) introducând adresa în câmpul de mai jos, ori folosește clopoțelul din bula albastră de jos pentru ca browserul (Chrome?) să-ți trimită notificări când public un articol. iOS / Android / Windows / MacOS. Mulțumesc!

Lasă un comentariu: