Eliza Rogalski despre eMAG și spotul despre libertate

Posted by

Eliza Rogalski, Founding Partner la Rogalski Damaschin Public Relations, a scris în seara aceasta pe Facebook despre campania de brand a eMAG-ului. Am scos doar un paragraf, continuarea este aici.

Consumul – si libertatea lui – este un concept economic in primul rand. Libertatea este un concept social. Nu poti sa pui semnul egal intre ele si sa pretinzi ca oamenii lucizi sa nu se intrebe, “oare ce-a vrut filozoful sa spuna?”.

Trăim vremuri subțiri, doamnelor și domnilor. Vremuri în care se încearcă diluarea sensului cuvintelor și accesarea cu orice preț a emoțiilor consumatorului, fără nicio responsabilitate în acest sens.

Păstrăm legătura!? 🙌

🔔  Abonează-te la blog prin RSS, prin email (recomandat) introducând adresa în câmpul de mai jos, ori folosește clopoțelul din bula albastră de jos pentru ca browserul (Chrome?) să-ți trimită notificări când public un articol. iOS / Android / Windows / MacOS.

O altă recomandare, cel mai probabil mult mai bună decât cea cu emailul, este follow pe Instagram pentru stories și highlights. Sunt mult mai activ pe IG și doar o parte din informațiile de acolo ajung subiectul unor articole pe blogul de față.

Mulțumesc!

Lasă un comentariu: