Eliza Rogalski despre eMAG și spotul despre libertate

Publicat de

Eliza Rogalski, Founding Partner la Rogalski Damaschin Public Relations, a scris în seara aceasta pe Facebook despre campania de brand a eMAG-ului. Am scos doar un paragraf, continuarea este aici.

Consumul – si libertatea lui – este un concept economic in primul rand. Libertatea este un concept social. Nu poti sa pui semnul egal intre ele si sa pretinzi ca oamenii lucizi sa nu se intrebe, “oare ce-a vrut filozoful sa spuna?”.

Trăim vremuri subțiri, doamnelor și domnilor. Vremuri în care se încearcă diluarea sensului cuvintelor și accesarea cu orice preț a emoțiilor consumatorului, fără nicio responsabilitate în acest sens.

Vezi cum te poți abona pentru a păstra legătura!

🔔  Abonează-te la blog prin email (vezi sidebar), ori antrenează-ți browserul să-ți trimită notificări când public un articol (vezi clopoțelul din bula albastră de jos). Funcționează și pe mobil (iOS și Android), dar și pe Windows sau MacOS. Mulțumesc.

Lasă un comentariu: