eMAG Marketplace la 10 ani: crestere de 80% in primul an de pandemie | 36.000 de selleri – 25.920 magazine partenere active

Publicat de

O comunicare din partea eMAG de pe finalul acestei săptămâni arată o creștere de 80% a ecosistemului eMAG Marketplace în primul an de pandemie, eMAG depășind 36.000 de selleri. Altfel, 2020 a fost cel de-al zecelea an de activitate al platformei, o pandemie aproape dublând rezultatele companiei din primii 9 ani. This is a story to tell. 🙂

Mă uitam că pe prima pagina din infocenterul eMAG Marketplace avem menționate 25.920 magazine partenere și bănuiesc că reprezintă sellerii activi în acest moment în platformă.

O creștere de 80% la 36.000 de selleri arată, de fapt, o creștere de 16.000 în primul an de pandemie. Acum, dacă toți cei 16.000 ar mai fi activi în acest moment, am putea afirma că primul an de pandemie a (aproape) triplat baza de selleri activi.

Comunicarea vine în urma conferinței eMAG Sellers`Day, din 22 Mai, eveniment organizat cu scopul de a aduce împreună sellerii eMAG Marketplace și de a răspunde celor mai frecvente situații pe care aceștia le întâlnesc în activitatea lor din cadrul platfomei. Mai multe detalii găsiti în infocenter-ul eMAG Marketplace (necesită autentificare).

Conferința a adunat peste 3000 de selleri, cu o cifră de afaceri cumulată de 8.5 miliarde de euro, iar comunicarea mai conține și alte câteva date (aniversare) publice, pe lângă cei 36.000 de selleri anunțați:

  • 8 milioane de produse listate
  • 60% dintre produsele vândute pe eMAG provin din Marketplace
  • 251 milioane de lei vor fi investiți în tehnologie, internaționalizare și oameni în următorii trei ani

* photo eMAG / Florin Filote, vicepreședinte eMAG

Vezi cum te poți abona pentru a păstra legătura!

🔔  Abonează-te la blog prin email (vezi sidebar), ori antrenează-ți browserul să-ți trimită notificări când public un articol (vezi clopoțelul din bula albastră de jos). Funcționează și pe mobil (iOS și Android), dar și pe Windows sau MacOS. Mulțumesc.

Lasă un comentariu: