Facebook elimina sectiunea Analytics incepand cu 30 iunie 2021

Publicat de

Facebook a anunțat că tool-ul Facebook Analytics nu va mai fi disponibil după 30 iunie 2021. Până atunci, încă mai poți să accesezi rapoarte, chart-uri și tabele, pe care le poți și exporta într-un fișier CSV de pe versiunea de desktop a Facebook Analytics, dând click pe icon-ul din colțul din dreapta sus a fiecărui grafic și tabel.

Facebook recomandă, în continuare, alte tool-uri care te ajută să înțelegi publicitatea, prezența și activitatea de pe Facebook și Instagram, precum:

  • Facebook Business Tool: permite gestionarea conturilor de business Facebook și Instagram și îți arată informații despre audiență, conținut și trend-uri.
  • Ads Manager: îți permite să vizualizezi, să realizezi modificări și să vezi rezultatele campaniilor plătite de pe Facebook.
  • Events Manager: te ajută să configurezi și să gestionezi instrumentele din Facebook Business Tools precum pixel-ul Facebook sau API-ul de conversii și raportează acțiunile realizate pe site.

Retragerea Facebook Analytics vine ca parte a unei inițiative de consolidare a instrumentelor de business. Chiar dacă acest tool nu va mai exista, Facebook continuă să investească în modalități de măsurare care oferă insight-uri și analiză a datelor. Eliminarea Facebook Analytics nu va afecta secțiunile Insights din paginile de Facebook și conturile de Instagram.

* photo by Lukas Blazek on Unsplash

Vezi cum te poți abona pentru a păstra legătura!

🔔  Abonează-te la blog prin email (vezi sidebar), ori antrenează-ți browserul să-ți trimită notificări când public un articol (vezi clopoțelul din bula albastră de jos). Funcționează și pe mobil (iOS și Android), dar și pe Windows sau MacOS. Mulțumesc.

Lasă un comentariu: