Facebook a lansat Dynamic Ads pentru serviciile de streaming

Publicat de

Facebook a anunțat, ieri, lansarea unui nou tip de reclamă plătită – anunțurile dinamice pentru serviciile de streaming – care ajută brand-urile de streaming video să evidențieze titlurile potrivite publicului potrivit.

Atunci când utilizatorilor le apare în feed un anunț dinamic pentru un serviciu de streaming, aceștia vor putea trece prin anunț pentru a vedea titluri relevante lor și personalizate, pe baza intereselor pe care aceștia le-au arătat pe Facebook și Instagram.

Înainte se puteau face anunțuri separate care promovau un singur titlu. Acum se poate configura o singură reclamă unde se pot adăuga cu ușurință noi titluri care vor ajuta la atragerea și mai multor utilizatorilor, cu șanse mai mari de conversie, afișându-se titluri personalizate în funcție de utilizator și de preferințele acestuia.

Potrivit unui studiu realizat de Kantar, majoritatea oamenilor încearcă servicii noi de streaming pentru că vor să vadă cât mai multe titluri și să aibă o opțiune mai largă de alegere, și nu pentru că au un titlu specific în minte. Astfel, Facebook își dorește să ajute serviciile de video streaming să crească numărul de înscrieri pe platforme și să ajute publicurile să găsească filmele și titlurile TV pe care aceștia le caută.

Our Streaming partners have built robust content libraries and we wanted to make it easier for them to showcase their libraries at scale…With Dynamic Ads for Streaming, advertisers no longer have to manually create new campaigns for each individual title. Once an advertiser uploads their content catalog to Facebook, the dynamic ads deliver personalized recommendations, giving people a similar personalized experience they’re used to seeing from their streaming services.

James Smith, Head of Entertainment at Facebook

Anunțurile dinamice se realizează cu ajutorul cataloagelor, unde trebuie să uploadezi produsele dorite, apoi campania va face totul în locul tău și va găsi persoanele potrivite fiecărui produs. Vezi detalii despre ad-urile dinamice aici.

Anunțurile dinamice pentru streaming sunt disponibile pentru toate business-urile de streaming din întreaga lume.

* photo by Tech Daily on Unsplash

Păstrăm legătura!? 🙌

🔔  Abonează-te la blog prin RSS, prin email (recomandat) introducând adresa în câmpul de mai jos, ori folosește clopoțelul din bula albastră de jos pentru ca browserul (Chrome?) să-ți trimită notificări când public un articol. iOS / Android / Windows / MacOS. Mulțumesc!

Lasă un comentariu: