Facebook testeaza un mod de a marca categoria unei pagini pentru a oferi context postarilor

Posted by

Facebook a anunțat, într-un tweet, că a început testarea (momentan în US) unui nou mod de a oferi utilizatorilor mai mult context în legătură cu paginile pe care le urmăresc.

Vor aplica gradual etichete (labels) precum „public official”, „fan page” sau „satire page”, în postările din News Feed, astfel încât utilizatorii să înțeleagă mai bine ce tip de pagină este și în ce categorie se încadrează anumite pagini.

Facebook a mai lansat, în trecut, un feature asemănător, de etichetare, în ceea ce privește campaniile electorale. Etichetele pot fi văzute în Ad Library, selectând pagina dorită, în secțiunea de „Page Transparency”.

Cu toate acestea, reacțiile la tweet-ul care anunță noile etichete sunt destul de ironice, unii dintre aceștia sugerând că nu le trebuie astfel de etichete pentru a-și da seama dacă un conținut este o satiră sau nu și că abia așteaptă să vadă etichete de pagină de satiră pe pagini actuale oficiale. Vezi câteva dintre comentarii mai jos.

* photo by Tim Bennett on Unsplash

Păstrăm legătura!? 🙌

🔔  Abonează-te la blog prin RSS, prin email (recomandat) introducând adresa în câmpul de mai jos, ori folosește clopoțelul din bula albastră de jos pentru ca browserul (Chrome?) să-ți trimită notificări când public un articol. iOS / Android / Windows / MacOS.

O altă recomandare, cel mai probabil mult mai bună decât cea cu emailul, este follow pe Instagram pentru stories și highlights. Sunt mult mai activ pe IG și doar o parte din informațiile de acolo ajung subiectul unor articole pe blogul de față.

Mulțumesc!

Lasă un comentariu: