Facebook nu dă (în continuare) doi bani pe publisheri

Posted by

Când veți mai auzi că Facebook drege şi face pentru publisheri, sa va aduceți aminte că nu-s în stare să ţină pasul cu un amărât de plugin de integrare cu WordPress, una dintre cele mai mari platforme de publishing existente. Ok, poate sunt prinşi și în mijlocul întregului circ destul de recent cu fake news, dar gândesc că, totuși, chiar și în acest caz, e mult mai uşor de controlat continutul “propriu”.

Celor de la Facebook le convine mult mai mult cum este acum. Le convine ca utilizatorul de rând să se plângă prietenilor că nu a fost procesată nu știu ce comandă de la eMag. Ori că merele olandeze de la Kaufland rezistă și două sezoane pe masă fără să se strice. Sau că i-a picat netul (true story, de azi). Le convine și pentru că mai sunt ţ competitori care plătesc să apară printre aceste mesaje.

Altfel, targetarea e pe profilare, nu pe conținut. De ce să cheltui bani pe ceva ce azi îl poate crea oricine cu un smartphone și 4G? Iar Facebook pare că nu duce lipsă de acești oricine.

0 likes

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *