Facebook testeaza «Super», un tool care va concura cu Cameo

Publicat de

Facebook face teste în ceea ce privește un nou tool denumit Super, care permite utilizatorilor să interacționeze (contra-cost), printr-un format video, cu diverși creatori de conținut și vedete. Nimic nou, „nu inventăm noi roata”.

Iar aici putem aminti feature-ul Reels, inspirat după TikTok, tool-ul pentru newslettere la care a început să lucreze, după ce Twitter a anunțat serviciul Revue, dezvoltarea unui chat audio similar cu Clubhouse, iar acum noul feature Super care va concura cu Cameo.

Noua aplicație Super, dezvoltată de echipa NPE a Facebook, permite utilizatorilor să plătească pentru discuții cu diverși creatori de conținut și vedete, prin intermediul unui chat video.

Participarea se realizează prin crearea unui cont care, surprinzător, nu se face prin Sign In cu contul de Facebook, ci cu un cont de Google. Apoi, ai două opțiuni de a participa la event, ca Super VIP sau Supporter. Ce presupun cele doua?

Super VIP: discuție video one-on-one, pe scenă, cu invitatul, puteți face un selfie împreună, poți păstra video-ul și ai un loc în primul rând. Prețul variază, cel mai probabil în funcție de invitat. De exemplu, pentru următoarele două evenimente, prețul Super VIP este de $10, respectiv $25.

Supporter: primești un badge de suporter și poți sta la rând pentru a pune o întrebare. Prețul este variabil și în acest caz, însă este considerabil mai mic decât în cazul Super VIP. Pentru următoarele evenimente, prețul Supporter este de $3, respectiv $5.

Cum ți se pare ideea platformei Facebook Super?

* photo by Solen Feyissa on Unsplash

Păstrăm legătura!? 🙌

🔔  Abonează-te la blog prin RSS, prin email (recomandat) introducând adresa în câmpul de mai jos, ori folosește clopoțelul din bula albastră de jos pentru ca browserul (Chrome?) să-ți trimită notificări când public un articol. iOS / Android / Windows / MacOS. Mulțumesc!

Un comentariu

Lasă un comentariu: