• Share on Google+

După ceva vreme bună, acum două seri am deschis televizorul (pe TV 😂) și primul lucru pe care l-am văzut a fost un spot publicitar. Clasic.

Numai că mie îmi place să mă uit la reclame. La cele îndrăznețe mă gândesc la skill-urile CS-ului și curajul marketingului de la client, la cele pilaf la buget, iar la cele bune la copywriter.

La reclama de mai jos mi-am pus întrebarea din titlu.

Și am extras răspunsul.

Cam cât un luptător de sumo, sportul național al Japoniei, a cărei legătură cu mâncarea se rezumă ani de zile la cantități uriașe de supă cu zarzavaturi și carne.

De 7 lei, redus de la 10.

Te surprinde? Ești în target. 🙂

0 likes
  • Internet, iată cea mai tare reclamă TV din România în 2017 – costin.ro – blog personal
    Reply
    Author
    Internet, iată cea mai tare reclamă TV din România în 2017 – costin.ro – blog personal

    […] sunt doar un consumator de reclame (îmi plac pur și simplu, am mai zis asta când am scris despre piftia de reclamă de la Lidl cu Gelatelli), însă în ultimele 2 luni nu prea m-am uitat la […]