Margo, o solutie pentru managementul companiilor mici si mijlocii

Posted by

La invitația Yuka Mobili, week-endul ce a trecut am dat o fugă până la Constanța cu ocazia lansării Margo, un produs software destinat IMM-urilor din România, având ca tematică o mai bună gestiune a firmei, adaptată nevoilor reale existente pe piață.

MARGO se adresează managementului companiilor mici și mijlocii din România, și cuprinde funcționalități ERP și CRM, însă funcționează și ca organizator de documente, fișiere, ori articole (eg. produse, active, proiecte), și dispune de mesagerie instantanee.

Proiectul a început în urmă cu mai bine de 10 ani, ca soluție de organizare internă a companiei Yuka Mobili (producție de mobilă), însă de câțiva ani proiectul a reușit să atragă și fonduri europene, valoarea totală a produsului fiind de 6.75M lei (1.4M euro).

Mă așteptam la o prezentare mult mai scurtă și mai vizuală a produsului în cadrul lansării, însă Serghei Maritoi (foto) a preferat una detaliată, treacând audiența prin toate modulele pe care Margo le oferă utilizatorilor, declarand totodată că Margo nu reinventează roata, ci oferă o soluție la care au ajuns punând cap la cap toate nevoile de organizare a unui business.

Au reușit? N-au reușit? Nu știu, însă dacă ești în postura în care ai nevoie să-ți pui ordine într-un business, poți cere mai multe detalii despre Margo plecând de la formularul de pe site. O mai găsiți și pe LinkedIn, ori Facebook.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *