Campanie Mini Cooper pe Instagram | Influencer Marketing

Publicat de

Sunt sigur că nu sunt singurul de pe aici care urmărește campaniile cu influenceri din social media, iar cea de mai jos mi se pare una dintre cele mai reușite postări comericiale de pe Instagram de anul acesta. Este atât de bună încât dacă nu ar fi pus #ad (una dintre problemele majore ale industriei), nimeni nu s-ar fi prins că Sickick a luat bani de la BMW pentru clipul respectiv.

Artistul nu iese din plaja de autenticitate a brandului personal, conținutul este original și de calitate / quality – un cuvând atât de îndrăgit de publisheri în urmă cu cîțiva ani, împrumutat și de către influencerii autohtoni și folosit pentru orice filmare cu telefonul mobil -, iar cifrele sunt perfecte: 75k likes și peste 1.3k comentarii în mai puțin de 24 de ore de la publicare.

Păstrăm legătura!? 🙌

🔔  Abonează-te la blog prin RSS, prin email (recomandat) introducând adresa în câmpul de mai jos, ori folosește clopoțelul din bula albastră de jos pentru ca browserul (Chrome?) să-ți trimită notificări când public un articol. iOS / Android / Windows / MacOS. Mulțumesc!

2 comentarii

  1. Serios ca nu ne-am fi prins? In conditiile in care pana la hastag scrie ca primit masina? Si stam f rau daca unu care da din maini si se preface ca “canta” la ceva, consideri ca e reclama anului. Copii care il urmaresc pe mascatul asta stiu ce a insirat el acolo? Au carnet de conducere? Au parinti suficienti de bogati incat sa le dea masina?

    1. Uite, m-am exprimat eu prost, ok. Să presupunem că nu ar fi scris nici în descriere, iar dacă te vei uita printre alte clipuri de-ale lui din trecut vei vedea că a mai „cântat” la mașini (așa l-am descoperit eu). Nu am spus că este reclama anului, ci că este una dintre cele mai reușite postări comerciale din câte am văzut anul acesta și am și explicat de ce.

      Tipul nu este un mascat care se preface că „cântă”; acordă-i câteva minute și dă o tură prin conținutul pe care-l publică. Altfel, revenind la clipul cu Mini, nu cred că este chiar așa, pentru toată lumea, să poți face o piesă care poate fi acompaniată de o ușă și semnalizările unei mașini, și să fie și în aceeași tonalitate cu claxonul. Ai putea să-i acorzi un pic de credit, cred, „mascatului”.

      Cât despre restul întrebărilor tale, nu știu ce să-ți răspund, deoarece nu-mi dau seama exact-exact cu cine te cerți, sau pe cine cerți. Nu aș avea de unde să aflu demograficele audienței lui Sickick și nici obiectivele campaniei. În lipsa acestora, am vorbi ca doi profesioniști în ale berii, pe terasa din Obor. Și am putea schimba subiectul cu oricare altul și să fim la fel de circumspecți și tăioși. :)))

Lasă un comentariu: