Din weekend, paginile și profilurile de Facebook din US pot introduce pauze publicitare în timpul transmisiunilor LIVE, cu un simplu tap pe ecranul telefonului mobil.

În trei condiții:
– pagina / profilul trebuie să aibă peste 2000 de fans / followers
– live-ul trebuie să depășească 300 de persoane simultan
– live-ul trebuie să depășească 4 minute

Și, automat, se va întâmpla minunea din imaginea de mai sus: « $ You can take an ad brake now », minune care se poate repeta la o diferență minimă de 5 minute. Și ar mai fi de adăugat faptul că o pauză publicitară nu depășește 20 de secunde.

Ad Breaks are currently available only to U.S. broadcasters, but we hope to expand to additional countries in the future.

Eu zic august 2017. Care dă mai recent? 🙂

Știți ce se va întampla imediat ce Facebook va anunța monetizarea conținutului LIVE în România? Nu va exista niciun publisher online care să nu facă live pe Facebook. Non-stop.

Nu va exista protest, eveniment monden sau gratar în Berceni care să nu fie transmis LIVE, pe Facebook, de minim 5-6 televiziuni și încă tot pe atâtea publicații online.

PS. Se fac teste și la ad breaks pentru video on-demand. Momentan opțiunea este disponibilă doar în USA, unui grup restrans de publisheri parteneri Facebook.