• Share on Google+

Pentru că e luni și îmi place să testez servicii financiare românești de la prima oră, astăzi am un feedback pentru cei care au dezvoltat aplicația Orange Money, în cazul în care se dorește a face o plată către un IBAN, folosind una salvată*.

Screenshots

Funcționalitate actuală

Accesezi o plată salvată, schimbi suma (dacă nu plătești aceeași sumă de fiecare dată ca mine) și, când vrei să efectuezi plata, primești în partea de sus a ecranului eroarea: “nume incomplet”. Din păcate, ocupându-mă cu numele, eu nu am avut timp să vă văd și mesajul din partea de jos a ecranului în care spune că plata a fost realizată, ambele apărând și dispărând rapid.

L-am observat când am încercat să fac plata a doua oară.

Ce modificări ar trebui făcute

Rezolvarea bugului care returnează “nume incomplet” aiurea. Personal, nici nu l-am modificat (am modificat doar suma). Habar nu am la ce s-a referit, cert e că m-am uitat și pe Facebook să văd dacă nu care cumva sunt idiot și am greșit eu numele omului la plata pe care am salvat-o (deși nu avea nici așa vreo logică).

Cum știm că pot apărea probleme, elegant ar fi găsirea unei modalități de a opri procesul unui transfer dacă dă o eroare. Poate fi o nouă fereastră/pop-up/overlay care să o semnaleze și să oblige clientul să o rezolve. Altfel, e trial and error pe banii mei și nu-mi aduc aminte să avem vreo înțelegere în acest sens. 🙂

Sau comentați în cod erorile care nu contează pentru mine în timp ce eu realizez un transfer. E ilogic să-mi serviți și erori și să-mi luați și banii. Nu e un joc în care ne ținem de mână și dansăm cu Millidge și Doig, sunt banii mei și nu vreau să petrec juma de zi pentru o plată prin voi. Că ne sună 1996 să ne întrebe ce mai face 2019.

Afișarea plăților în pending în ecranul pricipal în timp real, nu după zeci de minute și ț refresh-uri. Nu-s secrete și acum când știu că aplicația dă erori dar banii mi-i ia în coinsiderare, poate ar fi bine să oferiți măcar această modalitate de a vă verifica, nu de a căuta prin meniuri să înțeleg ce s-a întâmplat cu banii mei și stresa la telefon pe cineva din call center.

Nu aveți pentru ce.


* pentru că aplicația crashuia de fiecare dată când încercam un transfer nou. Samsung S9, dual sim, Android 9. Telefonul e folosit doar pentru Orange Money și încă o aplicație a unei bănci din Spania.

PS. Am primit un telefon și am fost asigurat că una dintre plăți va fi returnată undeva în jur de ora 17, sau ceva de genul acesta.

PPS. Curiozitate personală. Apar tranzacții în pending de săptămâna trecută, de joi. Cum de?

0 likes
  • Mihaela
    Reply
    Author
    Mihaela

    Multumesc pentru informatie.