📊 Social Media LIVE Analytics | Clubhouse

Publicat de

Dacă tot marcăm premiere după premiere (și nu este vreo laudă, nefiind ceva neapărat greu când calci direct pe iarbă, fără să ai vreo potecă bătătorită de alții), iată cum arată, în cifre, evenimentul Social Media LIVE, maratonul de 5 ore organizat miercuri de Cristi Manafu și IM.CITY.

E un nivel de transparență al unui eveniment al industriei, online sau offline, la care nu cred că a avut cineva acces până astăzi, iar Cristi a fost mai mult decât amabil pentru a împărtăși aceste cifre cu intreaga industrie, pentru orice raportări ulterioare am avea pe Clubhouse. 🙏 and 🎩s off!

Here it goes!

Social Media Live a fost organizat miercuri, 21.04.2021, pe Clubhouse, începând cu ora 17:00 și s-a terminat după 22:00, ultimul room prelungindu-se puțin datorită, cel mai probabil, discuțiilor, dar și a faptului că nu mai urma nicio altă cameră. Iată și lista acestora, precum și a speakerilor invitați.

  1. Social Media Trends
    Alexandra Caciur, Mih Lovin, Calin Buzea, Julien Zidaru
  2. Influencer Marketing
    🎧 Andreea Lupu, Florin Grozea, Anamaria Hancu
  3. Cum suna trendurile si continutul brandurilor
    Marius Moga, Cristian Simonca, Alexandru Negrea, Alin Pandaru
  4. New Social Media
    Sabina Cornovac, Simina Ignat, Dragos Smeu, Maximilian Ioan, 🎧 Costin Cocioabă
  5. Responsability Debate
    Alexandra Badicioiu Matei, Ana-Maria Udriște, Corina Băcanu, Dragos Stanca, Lucian Mindruta

La Q&A, pe scena 3 a mai urcat și Teo Trandafir, iar pe scena 5 a urcat Petrișor Obae.

Datele vor fi împărțite în 3: Clubhouse Analytics, IM.CITY Analytics (date raportate de player), și Facebook, evenimentul fiind transmis live și aici. În ceea ce privește datele preluate din Clubhouse, vă rog să luați în considerare că primul room are un minus de 15 minute, deoarece rețeaua socială a oprit, fix în perioada evenimentului, mecanismul de refresh automat al camerei (în speaker view).

Ideea este că mi-a luat vreo 5 minute să-mi dau seama că cifrele aveau aceeași dinamică și nu înregistrau decât primul refresh (momentul inițial al pornirii trackingului) și încă 10 să schimb sistemul de analiză pentru a avea toate cifrele.  Nu schimbă cu mult datele înregistrate, chiar dacă, personal, i-aș mai adăuga aproximativ 1 minut la avg time listening (căci aici este durerea).

👋 Clubhouse Analytics

Maratonul de pe Clubhouse raportează un total de 766 de persoane (moderatori + speakeri + participanți), cu o medie de 153 de persoane per eveniment, un timp mediu de ascultare de 0:26:28, și un timp total de ascultare de aproape 330 ore (329:22:00 pentru exactitate).

Pentru interpretare, luați, vă rog, în considerare și orele la care au avut loc evenimentele, faptul că absolut toți participanții au intrat de pe terminale cu iOS (iPhone, iPad) și activează / în industriile de marketing și comunicare digitale (ori conexe – eg. jurnalism, content creators) din România , precum și nota de mai sus, în ceea ce privește primul eveniment din listă.

Dar și faptul că datele nu sunt estimate, sunt exacte (la secundă și unic listener).

Raw data

Nume cameră Max Listeners Duration Avg Listening Total time
1: Social Media Trends 105 0:48:06 0:19:51 36:45:00
2: Influencer Marketing 115 0:58:42 0:37:13 71:20:00
3: Cum suna trendurile si continutul brandurilor 149 0:59:01 0:28:17 70:15:00
4: New Social Media 115 0:54:59 0:27:41 53:04:00
5: Responsability Debate 282 1:23:34 0:21:21 100:20:00

Graphs

În alte cifre, @manafu a câștigat 19 followers, @IM.City 21 de followers, @costinro 14 followers – moderatori pe durata întregului eveniment -, iar @negrea 5 followers, @pandutzu 4 followers și @sabinacornovac 6 followers – moderatori la evenimentele la care au participat. Datele conțin și listele participanților per room, însă sunt irelevante în context.

🎧 Im.City Analytics

Cifrele de mai jos reprezinta acultători unici, adică numărul de persoane care au folosit playerul audio de pe IM.CITY. Concurenți înseamnă numarul de unici care au ascultat în același timp streamul audio, iar cifrele sunt împărțite pe minim și maxim. În total, Social Media LIVE a avut 448 ascultători pe IM.CITY.

Nume cameră min concurenți max concurenți
1: Social Media Trends 89 108
2: Influencer Marketing 96 132
3: Cum suna trendurile si continutul brandurilor 113 154
4: New Social Media 91 126
5: Responsability Debate 52 87

👍 🔴 Facebook LIVE Analytics

Pe Facebook, Social Media LIVE a fost distribuit pe două pagini: Manafu.ro și Webstock, unde le puteți urmări (înregistrate) oricând aveți timp și răbdarea necesară pentru 5 ore de prezentări și dezbateri pe temele de mai sus. Aveți timpii mai sus, puteți ușor identifica și asculta doar roomurile pe care vi le doriți.

În cifre, situația arată ca mai jos și cred că putem estima peste 1000 de ascultători în total.

LIVE FACEBOOK.COM/MANAFU.RO
Views: 916
Engagement: 266

LIVE FACEBOOK.COM/WEBSTOCK
Views: 449
Engagement: 115

That’s all, folks! Sper să ajute! Sharing is caring!

Păstrăm legătura!? 🙌

🔔  Abonează-te la blog prin RSS, prin email (recomandat) introducând adresa în câmpul de mai jos, ori folosește clopoțelul din bula albastră de jos pentru ca browserul (Chrome?) să-ți trimită notificări când public un articol. iOS / Android / Windows / MacOS. Mulțumesc!

Lasă un comentariu: