Studiu GfK: trendul @Home – driver de crestere pe piata de Electro-IT

Publicat de

Un studiu GfK ale cărui rezultate au fost anunțate astăzi arată că în pofida crizei generate de COVID-19 în 2020, câteva dintre categoriile de bunuri de folosință îndelungată au reușit să beneficieze de contextul impus de restricțiile de deplasare.

Vanzările de produse electronice și electrocasnice pentru gătit, curațenie sau pentru lucru de acasă au crescut cu peste 50% atât în anul 2020 cât și în primul trimestru al anului 2021 față de aceeași perioadă a anului anterior.

Muncă/Studiu @Home, Curățenie @Home

În primul trimestru al anului 2021 achizițiile românilor de produse care fac mai ușoară munca de acasă și curățenia au continuat să înregistreze creșteri substanțiale în comparație cu aceeași perioadă a anului anterior.

  • vanzările de tablete s-au dublat în T1 2021 vs T1 2020,
  • vânzările de computere mobile au crescut cu peste 50%
  • vânzările de aspiratoare au crescut cu peste 50%, principalii driveri de creștere fiind produsele premium de tip robot și aspiratoare verticale

Gătit @Home, Răsfăț @Home

  • friteuzele și-au dublat vânzările (+100%)
  • cuptoarele încorporabile și aragazurile, precum și plitele încorporabile au crescut vânzările cu peste 50%.

De asemenea, creșterea investițiilor în tehnologie a contribuit la creșterea confortului de acasă. În primul trimestru al anului 2021 au continuat să crească semnificativ vanzările de electrocasnice de tip smart connect, produse care se conectează la o aplicație mobilă.

  • masinile de spălat smart connect au înregistrat creșteri ale vânzărilor de peste 500%, raportându-ne încă la o bază relativ mică
  • uscătoarele de rufe smart connect au înregistrat o dublare a vânzărilor,
  • masinile de spălat rufe smart connect au înregistrat o creștere a vânzărilor de aproximativ 40%
  • creșterea vânzărilor de mașini de spălat rufe cu aburi, mașini de spălat vase cu abur, precum și uscătoare de rufe cu aburi a ajuns la peste 50% în anul 2020 dar și în primul trimestru al anului 2021 în comparație cu aceeași perioadă a anului anterior.

* photo by Naomi Hébert on Unsplash

Vezi cum te poți abona pentru a păstra legătura!

🔔  Abonează-te la blog prin email (vezi sidebar), ori antrenează-ți browserul să-ți trimită notificări când public un articol (vezi clopoțelul din bula albastră de jos). Funcționează și pe mobil (iOS și Android), dar și pe Windows sau MacOS. Mulțumesc.

Lasă un comentariu: