• Share on Google+

This is new… Nu știam că astfel de întâmplări, precum cea pe care am întîmpinat-o cu Vodafone, pot fi raportate la ANCOM. Pentru cine nu știe, ANCOM este autoritatea care se ocupă cu reglementarea comunicațiilor din România (voce/date, fix/mobil).

Și citez.

Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a sanctionat Telekom Romania Mobile Communications cu amenda in cuantum de 200.000 de lei pentru nerealizarea portarii a 1.232 de numere de telefon si intarzierea procesului de portare pentru alte 4.941 de numere de telefon.

200.000 de lei înseamnă 43.5k euro. Ca fapt și fără să știu vreo cifră reală, bănuiesc că suma asta poate fi cât bugetul pentru benzina întregii flote a companiei pentru o lună de zile. 🙂

Plângerile au venit atât din partea unor clienți ai Telekom Mobile, cât și din partea altor furnizori de telefonie, care sesizau împiedicarea sau întârzierea procesului de portare a unui numar semnificativ de numere.

Citez din nou.

S-a constatat astfel ca, in perioada 1 mai – 21 iulie 2017, Telekom Mobile nu a raspuns prin mesajul standard in cazul a 7.213 cereri de portare, fapt ce a determinat ca, pana la data de 21 august 2017, sa nu se realizeze portarea pentru 1.232 de numere individuale unice, respectiv sa se intarzie portarea pentru alte 4.941 de numere individuale unice.

Ai notat intervalul, da? Într-un an, dacă se păstrează proporția, sunt mai bine de 30.000 de numere. Iar dacă erai curios, ANCOM a primit anul acesta un total de 364 de sesizări. There is a war out there… 🙂

Photo by rawpixel.com on Unsplash

0 likes