• Share on Google+

Later edit:

Am fost sunat în urma completării formularului (nu mai mult de 24 de ore, sau ceva). Am aflat astfel, de la o domnișoară destul de amuzată de faptul că numele meu de familie este Cocioabă, că, de fapt, nu există o reducere masivă de Black Friday, ci aceeași reducere de 25% pe care o comunică de fiecare dată. Tot nouă, ăstora înscriși în baza lor de date. (vezi asta, de exemplu). End of the story.

Articolul inițial:

Deoarece locuiesc în apropiere, tot pândesc o ofertă la Wordclass Downtown (a avut una bunicică cu 25% off până recent, cu plata anual, dar tot mi s-a părut că ar fi trebui să vând vreun organ, ceva), care să-mi înlocuiască ieșirile cu bicicleta care s-au rărit până la dispariție din cauza temperaturilor reci.

Și, după aceleași newslettere pe care le primesc și care comunică în continuu rețeaua worldclass, pe ultima sută a lui 2017, Worldclass trimite unul cu imaginea de mai jos.

Și citesc.

MARATONUL OFERTELOR

Îți dai seama că l-am simțit ca pe un orgasm.

Bine, aproape orgasm. Sau, fie, spre deloc, dar a fost plăcut. 🙂

DE BLACK FRIDAY

Atât de plăcut încât am avut impresia că am făcut tap cu mintea, înainte să pun degetul pe ecran.

Și înainte să fac tap am citit și literele mici.

SOLICITĂ OFERTA AICI

Super.

Și am fost redirectat către pagina de contact, către un formular de colectat nume, telefoane și adrese de email, ca să aștept ca un fraier REDUCERILE MASIVE DIN CADRUL MARATONULUI OFERTELOR.

Tot pe email. Sau pe telefon (mi-a trimis și sms*).

Căci atât poate Worldcass în 2017.

Îți dă un email să te anunțe că-ți trimite un mail.

Cineva ar trebui să le dea un premiu, ceva. E mindblowing.

Mar-ke-ting re-vo-lu-tion, îți zic.

Ca o constatare, de-a lungul vremii eu nu am văzut nicio altă acțiune în digital din partea Worldclass în afară de newslettere, sms-uri și telefoane. Sau nu au ajuns la mine. Cred că cineva pe acolo are o obsesie cu datele personale.

PS. * Ieri, worldclass mi-a trimis și un sms (dacă te întrebai pentru ce se colectează și numerele de telefoane). Pentru același lucru. GDPR, here you come.

Photo by Alexander Redl on Unsplash

0 likes
  • 🎁 Studiu: Care sunt magazinele la care se gândesc românii de Black Friday și ce doresc să-și cumpere? – Costin
    Reply
    Author
    🎁 Studiu: Care sunt magazinele la care se gândesc românii de Black Friday și ce doresc să-și cumpere? – Costin

    […] să scriem Black Friday pe 98% din suprafața unui vizual. 🙂 Important e să participi și să ai oferte de Black Friday (poate se aude și la marketerii de la […]