YouTube lanseaza Shorts in versiune beta

Publicat de

La începutul lunii februarie, YouTube testa Shorts, pe un segment de utilizatori din India, unde platforma TikTok a fost interzisă, astfel că Youtube a venit cu acest nou feature care vizează fix acest segment și care ar putea lua locul TikTok-ului. Recent, YouTube anunță lansarea Shorts în U.S., dar se extinde foarte repede feature-ul, mie deja mi-a apărut în platformă, cu mențiunea că este în varianta beta.

YouTube plănuiește să introducă tot mai multe features la Shorts.

Printre cele deja dezvoltate anunță:

Noi instrumente creative

În versiunea beta pentru segmentul din India, YouTube a avut instrumente fundamentale de creare a video-urilor, printre care o cameră multi-segment unde se puteau strânge mai multe video-uri la un loc, înregistrarea cu muzică, setări de control a vitezei și altele. Acum aceștia adaugă noi features precum adăugarea unui text în anumite puncte ale video-ului. Vei putea și să testezi sunetul din alte Shorts și să îl mixezi după bunul plac.

Lunile următoare vor lansa și abilitatea de a utiliza audio din video-urile de pe YouTube, ceea ce include miliarde de video-uri globale. Vei putea și să reacționezi la anumite video-uri, să faci un react la o rețetă a unui creator de conținut sau să reacționezi la ceva amuzant. Creatorii vor fi în control și vor putea să dea opt out dacă nu vor ca video-ul lor să permite astfel de reacții.

Echipa YouTube a lucrat împreună cu partenerii pentru a se asigura că artiștii și creatorii au o bibliotecă mare de melodii disponibile pentru Shorts. Pe măsură ce lansează oficial feature-ul, vor fi milioane de melodii, cataloage de muzică de la peste 250 de mărci și publishers, inclusiv Universal Music Group, Sony Music, Warner Music Group și mulți alții. Odată cu extinderea Shorts, librăria și numărul partenerilor vor continua să crească.

Experiență perfectă de vizionare în aplicație

Video-urile Shorts au o secțiune dedicată în homepage și pentru a trece de la un Short la altul trebuie doar să dai swipe vertical. YouTube testează pe mobil și adăugarea unui tab special pentru Shorts, astfel încât să faciliteze accesarea Shorts doar printr-un tap.

De asemenea, dacă auzi un fragment dintr-o melodie pe Shorts, poți găsi cu ușurință melodia integrală, poți vizualiza videoclipul sau afla mai multe despre artist, direct din platformă. Dacă îți place o anumită melodie poți da Create direct din video, pentru a realiza un Short sau poți vedea cum îl folosesc alți creatori din secțiunea Shorts.

Sprijinirea creatorilor de conținut pe mobile

YouTube a ajutat o întreagă generație de creatori să își transforme creativitatea într-un business. În ultimii trei ani, YouTube a plătit peste 30 de miliarde de dolari creatorilor de conținut, artiștilor și companiilor de media.

Shorts este un nou mod de a viziona și a crea video-uri, iar YouTube se gândește și la monitorizarea acestui noi feature, pentru a recomansa, în continuare, creatorii pentru content-ul realizat pe platformă și lucrează activ la cum vor arăta opțiunile de monetizare pentru Shorts.

La mine feature-ul este deja accesibil și, după cum se vede în exemplele de mai jos, Shorts are o secțiune dedicată, care arată ca un carousel, și apare automat în hompeage, după primele trei video-uri.

Conform #shorts, există deja 5.8 milioane de video-uri care au folosit acest hashtag și includ atât Shorts cât și video-uri pe Youtube despre acest feature.

Păstrăm legătura!? 🙌

🔔  Abonează-te la blog prin RSS, prin email (recomandat) introducând adresa în câmpul de mai jos, ori folosește clopoțelul din bula albastră de jos pentru ca browserul (Chrome?) să-ți trimită notificări când public un articol. iOS / Android / Windows / MacOS. Mulțumesc!

Lasă un comentariu: