LinkedIn ofera best practices despre cum sa creezi un brief eficient pentru o strategie de creare de continut

Specificații și detalii scurte despre conținut

Aici putem include elemente de bază pentru ghidarea cititorului:

  • Oferirea unor keywords și/sau expresii de căutare relevante
  • Număr de cuvinte și structura acestora
  • Termen limită (deadline)
  • Link-uri externe către informații/ materiale utile
  • Call to action-ul dorit

Construiește brief-uri de content marketing cât mai relevante

  • Fii cât mai succint și oferă informațiile cât mai bine structurate, de preferat ca brief-u să fie scris în maximum o pagină.
  • Prioritizează și evidențiază detaliile critice. Accentuează cuvintele cheie cele mai importante astfel încât cititorul să le rețină cât mai repede și să îi fie ușor să le identifice în întregul brief.
  • Oferă cititorului cât mai multe legături de urmat. Oferă link către blogul de companie, conturile de social media, website și alt conținut relevant pentru proiect.

Un brief realizat corect înseamnă mai puține runde de editări, timp valorificat și mai puține frustrări din partea celor implicați.

* photo by MING Labs on Unsplash

Lasă un comentariu: